Medlemsfordeler 2021

Alle medlemmer av Norsk tøybleieforening får rabatter hos utvalgte tøybleieforhandlere. På denne siden finner du lenker til og kan lese om alle forhandlerne som gir rabatter til våre medlemmer.

• Du må ha betalt medlemskontingent for å få tilgang til medlemsfordelene.
  • Husk at navn og medlemsnummer må stemme overens ved kjøp.

Her finner du lenker til alle forhandlerne som gir rabatter til medlemmer i Norsk tøybleieforening:

Ecorumpa

Ecorumpa er en nettbutikk med tøybleier og tilbehør. De tilbyr høykvalitetsbleier sydd i godkjente stoff og materialer av kjente og likte merkevarer: Mommy Mouse, Kokosi, Lulli, Pupus, Ekomajty etc. I butikken finner du lommebleier, formsydde bleier, nattbleier, alt-i-ett-tøybleier, alt-i-to-tøybleier, sperrelag, ullbukser, våtposer, brettebleier, og alt du trenger til å komme i gang. De tilbyr både nyfødtbleier og bleier til store barn.

Ecosmil

Ecosmil har et meget bra utvalg av tøybleier og tilbehør. EcoSmil selger økologiske og trygge produkter i alle farger og fasonger.

Gåsungen

Gåsungen er en liten, grønn barnebutikk på Sagene i Oslo. Den ønsker å tilby nyttige økologiske produkter til de minste, samt bærekraftige leker og annet som gjør hverdagen litt mer eventyrlig!

Lillegull Tøybleier

5% rabatt på alle kjøp.

Lillegull Tøybleier sine produkter er testet i eget hjem, og de produktene som selges i vår nettbutikk, er produkter som er håndplukket med tanke på kvalitet, design og bruksvennlighet. Tøybleier fra kjente og etablerte tøybleiemerker som selges hos LilleGull Tøybleier er av god kvalitet, og det er brukt materialer av god kvalitet til å lage tøybleiene. Disse jobber også for å sikre at det ikke er uetiske arbeidsforhold hos produsenten. LilleGull Tøybleier kjøper gjerne fra wahms («work at home mums») hvis det er mulig, og er med på å støtte små hjemmebedrifter.

TøybleieRumpa

5 % rabatt på alle kjøp.

TøybleieRumpa syr hjemmesydde tøybleier på bestilling. Du bestemmer selv PUL-stoff, innerstoff og tekst på borrelåsen. Syr også stellekluter og stellemapper. Ferdigsydde tøybleier finnes også i nettbutikken. TøybleieRumpa har også egen stelleproduktserie i samarbeid med Landlig VelværeVelvære, økologisk og fri for parabener, konserveringsmidler og parfymer. Innimellom vil det også finnes andre tøybleierelaterte produkter i nettbutikken.